11. 11. 2016

Hallelujah

Vyrastala som na jeho hudbe a na jeho básňach a textoch som sa učila angličtinu.
Pred 24-mi rokmi som na svojej svadbe tancovala na jeho  ~ Dance Me To The End Of Love
 Aspoň raz v živote som chcela ísť na jeho koncert, no nikdy sa mi to nepodarilo...
A dnes mu celý svet na rozlúčku spieval do neba jeho "Hallelujah".
Rest In Peace, Maestro...




***





***


2 komentáre:

  1. Mne sa to raz podarilo, hoci možností som mala viac. Nezabudnuteľný zážitok. Píšem o tom aj na jednom staršom blogu - http://mimiajejsvet.blogspot.sk/2009/08/jeho-piesne-nie-su-smutne.html
    Teraz, keď už viem, že ďalšiu možnosť mať nebudem, ľutujem toho, že som aj v tej nedobrej finančnej situácii predsa len na ďalší koncert nešla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za tip na skvelý článok, rada som si prečítala. Zdá sa, že sme rovnaká "krvná skupina", teda aspoň čo sa hudobného vkusu týka :)

      Odstrániť

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk