7. 10. 2016

Cuketovo-jabĺčkové pyré s kiwi

Tento recept som robila špeciálne do súťaže, ktorú pre blogerov zorganizovala minerálna voda Zlatá studňa. Pointou súťaže bolo, vymyslieť "najkreatívnejší" recept pre deti z ich dojčenskej vody Zlatíčko. Podobné milé a kreatívne projekty mám veľmi rada a navariť iba "z vody" bola pre mňa zaujímavá výzva :) Druhý súťažný recept, ktorý som pre nich pripravila si môžete pozrieť tu - Vločkové kakao.


  • 1 jabĺčko (očistené asi 100 g)
  • 100 g očistená mladá cuketa
  • 1 kiwi (očistené 80 - 90 g)
  • asi 100 - 150 ml dojčenská voda (podľa potreby)
  • med podľa chuti

Jablká a cuketu očistíme a nastrúhame. Nastrúhanú cuketu a jablká dáme do hrnca, pridáme približne 100 - 150 ml vody a uvaríme do mäkka. Necháme trochu vychladnúť, pridáme očistené a nakrájané kiwi a rozmixujeme na jemné pyré. Podľa chuti osladíme medom. Ak ste použili sladké jabĺčka a dozreté kiwi, nemusíte sladiť vôbec. Namiesto kiwi môžete pridať do jablkovo-cuketového pyré aj iné ovocie (napríklad banán, jahody, nektarinku alebo broskyňu), podľa veku dieťaťka.
zdroj: vlastný recept, rodinný recept (podobné ovocno-zeleninové pyré nám ako deťom, varievala pred 40-timi rokmi ešte moja mamka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk