7. 2. 2016

Ovsená kaša s makom

Kaša z ovsených vločiek s makom, medom a pomarančom... jedna z mojich obľúbených teplých raňajkových kombinácií.


  • 1 hrnček ovsené vločky s klíčkami (objem hrnčeka je 250 ml)
  • 1 + ½ hrnček mlieko (môže byť aj rastlinné)
  • 1 lyžica mak mletý
  • 1 – 2 lyžice med podľa chuti
  • 1 pomaranč

Ovsené vločky (ja som mala s klíčkami) som dala do hrnca, v ktorom sa budú variť a zaliala som ich jedným hrnčekom mlieka. Vločky som nechala v chladničke z večera do rána nabobtnať. Na druhý deň ráno som pridala k nabobtnaným vločkám ešte ½ hrnčeka mlieka, lyžicu maku a vločky som krátko povarila. Ovsené vločky s klíčkami stačí variť kratšie ako klasické ovsené vločky. Ak máte radi redšiu kašu, môžete pridať viac mlieka. Hotovú teplú kašu som si osladila medom a zamiešla som do nej na malé kúsky nakrájaný a očistený pomaranč.
zdroj: vlastný recept

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk