24. 5. 2013

Bryndzová nátierka

Májová bryndza je vraj najlepšia. Klasická bryndzová nátierka, ako ju robím ja ...


  • 250g bryndze
  • 125g masla
  • trochu mletej rasce
  • červená mletá paprika (ja som dala údenú)
  • mladá cibuľka aj s vňaťou (alebo pažitka)
  • soľ

Postup je úplne jednoduchý. Maslo aj bryndzu vyberiem z chladničky, aby trochu zmäkli a všetky suroviny spolu zmiešam buď ručne, alebo si trochu pomôžem šlahačom. So soľou opatrne, bryndza je dosť slaná, mletej rasce stačí štipka a mletú papriku môžete dať sladkú aj štipľavú podľa chuti. Ja som dala údenú sladkú papriku a nátierka bola výborná. Cibuľku môžete nakrájať na jemno a zamiešať do nátierky. Ja zvyknem robiť bez cibuľky a každý si naloží na chlebík sám, koľko chce. Ľudia s citivým žalúdkom môžu cibuľu vynechať úplne, alebo si dajú iba "cíbiky" - to je po našom vňať z mladej cibuľky :)
Poznámka: Odporúčam použiť čo najkvalitnejšiu bryndzu, od nej závisí chuť tejto jednoduchej nátierky.
zdroj: rodinný recept/všeobecne známy recept

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk