6. 8. 2012

Cuketové muffiny s makom

Jednoduché a rýchle cuketové muffinky ...


  • 2 vajcia
  • 125g kryštálového cukru
  • 75ml oleja
  • 220g hladká múka
  • 1 vanilkový puding (37g)
  • 20g celého maku
  • 1/2 kypriaceho prášku do pečiva
  • 1/2 lyžičky sódy bikarbony
  • 200g na jemno nastrúhanej cukety

Cuketu očistím, vydlabem a nastrúham na jemno. Vajcia vyšlahám s cukrom na penu, zašlahám olej, pridám cuketu a nakoniec primiešam múku zmiešanú s pudingovým práškom, makom, práškom do pečiva a sódou. Formu na muffiny vyložím papierovými košíkmi. Cesto lyžicou rozdelím do košíčkov (plním len do 3/4) a upečiem. Ja som piekla na 180° asi 20 minút (riaďte sa svojou rúrou - každá rúra pečie inak). 
Poznámka. Ja som dala mladú žltú cuketu aj so šupkou, s ktorej som iba vydlabala vnútro. Ak máte staršie cukety, tak ich radšej ošúpte. Množstvo muffiniek záleží od veľkosti formy (foriem), ktoré použijete - mne vyšlo 12 ks.
zdroj: starý zošit s receptami + moje úpravy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk